Chrome Pointer

Piercingar?

I veckans uppdatering kom det bland annat två nya smink i den nya skönhetssalongen. På de nya sminken syntes några detaljer som antagligen ska förseställa piercingar. Bilden är i detta läget nu ganska pixlig och det syns kanske inte jättebra. Men man kan väl ändå se vad det ska föreställa? :) Undra om detta bara är en liten extra detalj som inte syns när man har sminket utan bara är en kul sak. 
 
Men varför skulle teamet göra en bild med piercingar när man inte ens än kan ha det? Jag vet inte om jag skulle använda det om man skulle kunna köpa speciella smink där det var piercingar på, men kanske! Nu undrar man såklart om detta bara är en detalj "bara för att" eller en slags pytteliten sneak peak på vad som kanske kommer lanseras till spelet i framtiden. Man vet aldrig! :D
                             


Postat av: Siri

åh jag skulle så ha piercings. jag vet inte varför ens. men bara haaa dem och se allmänt awesome ut

2014-03-05 @ 19:33:20
Din bloggadress: http://moonbear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mejladress här: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Kommentar: